OUR VIDEOS GALLERY MEMBER SPONSORSHIP VENDOR SPONSORSHIP

Search:

Page 1 of 40 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Replies
    15,553
    Views
    1,799,663

    Sticky: Wanna take it down to Paddy's next weekend? Had...

    Wanna take it down to Paddy's next weekend? Had a bit of rain she'll be ripe for a burl!! Hahaha
  2. Replies
    15,553
    Views
    1,799,663

    Sticky: How was that first drive Daz? Was it the longest...

    How was that first drive Daz? Was it the longest and scariest 100m you've driven, no plates, first drive, right past the plod shop? Haha!
  3. Replies
    15,553
    Views
    1,799,663

    Sticky: Ahh no! They put ya V8 in backwards!! Very...

    Ahh no! They put ya V8 in backwards!!

    Very nice mate!
  4. Replies
    22
    Views
    510

    Can we reset this thread to get back to Timbos...

    Can we reset this thread to get back to Timbos question. Gone right off track thanks to our spammer mate.
  5. Replies
    22
    Views
    510

    Yeh did that. Woo woo warning check this guy. ...

    Yeh did that. Woo woo warning check this guy. Did you not get that report?
  6. Replies
    22
    Views
    510

    Is that like digital STDs? :)

    Is that like digital STDs? :)
  7. Replies
    168
    Views
    9,045

    He's Armish didn't you know? Hook the donkey...

    He's Armish didn't you know?
    Hook the donkey plough up Marky, you'll be done in an hour! :D
  8. Somewhere in VHC. 84300

    Somewhere in VHC.

    84300
  9. Playing in puddles! Wombat forest I think. ...

    Playing in puddles! Wombat forest I think.

    84299
  10. Crossing the Murray on the punt at Morgan SA. ...

    Crossing the Murray on the punt at Morgan SA. Dunno why but I always look forward to the punt on trips to SA! Can't wait to get back one day. :(

    84298
  11. Thread: Rugby League

    by Plasnart
    Replies
    253
    Views
    27,982

    Le fromage putain d'incroyable

    Le fromage putain d'incroyable
  12. Replies
    5,168
    Views
    595,582

    Keep in mind you'll need a breakaway system if...

    Keep in mind you'll need a breakaway system if you want to rate it over 2T mate.
  13. Replies
    142
    Views
    28,603

    Haha you'll just have to suck it up and watch it...

    Haha you'll just have to suck it up and watch it through mate. It is very clever.
  14. Replies
    142
    Views
    28,603

    That. Is. Uh. Mazing! Me: "C'mon c'mon where...

    That. Is. Uh. Mazing!

    Me: "C'mon c'mon where we going here? C'mon what is this thing. C'mon mate just get to the poin............what the farrrrrrr?????" haha
  15. Thread: Memes Thread

    by Plasnart
    Replies
    2,054
    Views
    311,784

    Disappointed with the lack of Nadia Bartel memes...

    Disappointed with the lack of Nadia Bartel memes yet, but managed to find this one:

    84287
  16. Ditch that boring version, get onto 8 out of 10...

    Ditch that boring version, get onto 8 out of 10 Cats Does Countdown. Benny boy alerted us to its visual and comedic stunnery a few years ago. Love it!
  17. A love of green eggs and ham helps! :D

    A love of green eggs and ham helps! :D
  18. That will be a capital I (for Ian) not a small l...

    That will be a capital I (for Ian) not a small l (for lorry) in his username mate.
  19. Replies
    13,732
    Views
    1,683,031

    Sticky: He's saying the stiff prong may be too long for...

    He's saying the stiff prong may be too long for the cavity pre-wrinkle.
  20. I went around to Daz's place for a barby tonight....

    I went around to Daz's place for a barby tonight. Before he cooked I said show me your hands are clean.

    84271

    All good.

    So he cooks away and serves up:

    84272
  21. Replies
    89
    Views
    9,073

    Holy smokes all the best for your wife Rossco. ...

    Holy smokes all the best for your wife Rossco. Good to see you on here again.
  22. Replies
    24
    Views
    1,601

    How good is that? Mate, chuck it in the food and...

    How good is that? Mate, chuck it in the food and cooking section. That deserves its own thread I reckon.
  23. Thread: Memes Thread

    by Plasnart
    Replies
    2,054
    Views
    311,784

    .......... 84204

    ..........
    84204
  24. Replies
    13,732
    Views
    1,683,031

    Sticky: Good luck Daz. How U isolating? Need a caravan on...

    Good luck Daz. How U isolating? Need a caravan on your front lawn? Serious if you need it.
    MudRunnerTD

    @SausageFingersTD :D
  25. Poll: Yeah see post #39 on that thread mate!

    Yeah see post #39 on that thread mate!
Results 1 to 25 of 1000
Page 1 of 40 1 2 3 4