OUR VIDEOS GALLERY MEMBER SPONSORSHIP VENDOR SPONSORSHIP

Search:

Type: Posts; User: Rossco

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    566
    Views
    71,545

    Wow looks awesome mate[emoji106][emoji106] ...

    Wow looks awesome mate[emoji106][emoji106]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  2. Replies
    156
    Views
    10,996

    Nice but you cut the pride of the fleet out of...

    Nice but you cut the pride of the fleet out of pic on left . . .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  3. Replies
    156
    Views
    10,996

    Fark what a beast. . Saw three of them heading...

    Fark what a beast. . Saw three of them heading through Maffra this morn, nicely decked out, do like em they look sic[emoji106][emoji106]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  4. Replies
    24
    Views
    1,084

    Condolences and rest in peace mate. Hope Bob and...

    Condolences and rest in peace mate. Hope Bob and Roofy have a cold one waiting. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  5. Thread: General Banter

    by Rossco
    Replies
    29
    Views
    3,059

    jay see . . . [emoji848] Sent from my SM-G781B...

    jay see . . . [emoji848]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  6. Replies
    91
    Views
    7,596

    WOW looks bloody amazing mate, I have a respect...

    WOW looks bloody amazing mate, I have a respect for the patience needed for body work (and skill of course), both I certainly do not possess lol . .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  7. I'd go poly and in black, more inconspicuous and...

    I'd go poly and in black, more inconspicuous and won't degrade like white. As long as they're 70mm diameter all good. There are a couple of mounts on the rear cross member which don't usually come in...
  8. Hey Muddy, I have 1 inch in mine. Main reason for...

    Hey Muddy, I have 1 inch in mine. Main reason for little bit more guard clearance (running 35's), sub tank plumbing works better and that's about it. I've got Boss coil tower braces that work fine...
  9. Replies
    29
    Views
    1,245

    Yep I've started a revised spares list lol. ....

    Yep I've started a revised spares list lol. . Dare say water found its way in somewhere along the line damitt. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  10. Replies
    29
    Views
    1,245

    Oooh ouch. . Yeah I got mine changed before...

    Oooh ouch. . Yeah I got mine changed before Tassie and asked to keep the old ones as spares but think they werent much meter than that. .[emoji51]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  11. Replies
    15,664
    Views
    1,919,172

    Sticky: Wow awesome mate looks like a...

    Wow awesome mate looks like a ripper[emoji106][emoji106]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  12. Replies
    615
    Views
    96,807

    TBH I can't believe it kept pulling bloody...

    TBH I can't believe it kept pulling bloody amazing those High Mounts really thought threre was no chance looking at that back wheel buried in the goo. . .[emoji106][emoji106][emoji106]
    ...
  13. Replies
    5
    Views
    486

    Would be very keen to drive one, they're an...

    Would be very keen to drive one, they're an insane motor but would be really interested how they perform low down. The old TD no where near screams like or puts out the figures an OM is capable of...
  14. Thread: Glow plug timer

    by Rossco
    Replies
    2
    Views
    200

    Hey mate, not ideal to have them running all that...

    Hey mate, not ideal to have them running all that time, imagine plugs wouldn't last that long and potentially not great for the head putting too much heat in little spots on a regular basis. I put a...
  15. Replies
    929
    Views
    75,534

    Where'd ya find them been looking at IGA for a...

    Where'd ya find them been looking at IGA for a bit with high hopes. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  16. Replies
    955
    Views
    83,858

    Haha yeah Still love the Stihl, at least she's...

    Haha yeah Still love the Stihl, at least she's not a Husky. . [emoji6]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  17. Replies
    955
    Views
    83,858

    Little Echo 2511TES top handle. . ...

    Little Echo 2511TES top handle. .

    http://www.nissanpatrol.com.au/forums/images/imported/2021/10/75.jpg

    . . Far out so light and compact only 2.3kg can't wait to give it a bash tomorrow. . .
    ...
  18. Replies
    31
    Views
    2,616

    Entry 1. ...

    Entry 1.

    http://www.nissanpatrol.com.au/forums/images/imported/2021/10/67.jpg

    Driving the old GQ in the bush. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  19. Replies
    15,664
    Views
    1,919,172

    Sticky: Nice work Markie, yep don't mind the odd bakery...

    Nice work Markie, yep don't mind the odd bakery treat and tasty beverage hopefully one day I might get there too [emoji6] [emoji6] . .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  20. Replies
    3
    Views
    365

    Hey mate welcome aboard. Nice looking beast...

    Hey mate welcome aboard. Nice looking beast enjoy [emoji846] [emoji106]

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  21. Replies
    156
    Views
    10,996

    Bit harder with sausage fingers don't forget...

    Bit harder with sausage fingers don't forget [emoji6] [emoji6] . . .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  22. Replies
    615
    Views
    96,807

    Bit more lockdown love on the old girl, wiring,...

    Bit more lockdown love on the old girl, wiring, wiring seems like it never ends lol. . . New light bar on roof seeing as ran power up there. . .
    ...
  23. Thread: Where is it?

    by Rossco
    Replies
    5,783
    Views
    717,243

    Ah yeah soz. . I'll fire up the old desktop...

    Ah yeah soz. . I'll fire up the old desktop tonight she's pretty knackered tho struggles to open a picture lol. . Ordered a new one tho should be nice. .[emoji846]

    Sent from my SM-G781B using...
  24. Replies
    13,887
    Views
    1,805,233

    Sticky: Yes totally agree . . . Much better to use a...

    Yes totally agree . . . Much better to use a scientifically calibrated matchstick. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
  25. Replies
    13,887
    Views
    1,805,233

    Sticky: Know what party trick to pull next Licola trip in...

    Know what party trick to pull next Licola trip in Mudskis cabin . .[emoji6]

    . . But yes can't stand out either lol. .

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4